Polymus promuje Carrefour i Goodyear
Agencja marketingu zintegrowanego Polymus wymyśliła i realizuje loterię "Zaufałem serwisom Premio" promującą opony zimowe Grupy Goodyear Polska. Firma przygotowała też katalogu nagród programu lojalnościowego sieci Carrefour.
W loterii o nazwie "Zaufałem serwisom Premio" Grupa Goodyear Polska zachęca do kupowania produkowanych przez siebie opon zimowych w tych punktach. Nabycie kompletu opon marki Goodyear, Dunlop lub Fulda oznacza SMS-ową szansę na wygranie systemu nawigacji drogowej lub samochodu. Strategią zaplanowanych do końca listopada działań promocyjnych, w tym kompleksową obsługa prawną, logistyczną i kreatywną, zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Polymus.
Z kolei dla Carrefour i Carrefour Express agencja przygotowała katalog programu lojalnościowego "Rodziynka", który obowiązywać będzie do października przyszłego roku. Polymus realizuje też dla sklepów tej sieci mailingi targetowane oraz okolicznościowe dekoracje.
Promocje
Dołącz do dyskusji: Polymus promuje Carrefour i Goodyear