Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)
Firma Porsche postanowiła wykorzystać technologię holograficzną do reklamy swojej marki. Do promocji użyto specjalnych pryzmatów dostępnych w magazynie „Fast Company” oraz odpowiedniej strony internetowej.
Aby stworzyć swoją pierwszą reklamę w formie hologramu, Porsche zaangażował agencję Cramer-Krasselt z Chicago.
Nad budową specjalnego pryzmatu oraz przystosowanej do niego strony internetowej pracowano przez kilka miesięcy, a największą trudnością okazało się takie dobranie kształtu pryzmatu, by zapewniał on oczekiwany efekt wizualny.
W efekcie powstała kampania, w ramach której w 50 tys. egzemplarzy kwietniowego numeru magazynu „Fast Company” pojawią się przymocowane do jednej z kartek wspomniane pryzmaty. Numery z innowacyjną reklamą trafią wyłącznie do prenumeratorów magazynu.
Zadaniem czytelnika będzie złożenie pryzmatu w odpowiedni kształt, a następnie uruchomienie na tablecie lub smartfonie strony 911hologram.com. Został tam zamieszczony plik, który należy uruchomić stawiając jednocześnie w odpowiednim punkcie ekranu przygotowany wcześniej pryzmat. Dzięki temu w jego wnętrzu pojawi się holograficzny obraz Porsche 911, a także wszystkie te elementy modelu, na które chce zwrócić uwagę producent kultowej marki samochodów.
W ramach kampanii przygotowano także 150 tys. dodatkowych pryzmatów (w tym część szklanych), które będą rozsyłane pocztą do wybranych klientów.
- Marka Porsche i hologramy mają ze sobą sporo wspólnego - podkreśla Marshall Ross, dyrektor kreatywny Cramer-Krasselt. - Porsche powstało głównie po to, by fascynować i inspirować ludzi. Technologia holograficzna ma dokładnie to samo zadanie. Nic więc dziwnego, że w kreacji tej kampanii spotkała się wyjątkowa marka i wyjątkowe medium przyszłości.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)