E-sklep modowy z punktem stacjonarnym. W kampanii kontratenor
W Warszawie w weekend uruchomiony został stacjonarny koncept marki PRM (Grupa Answear.com), która w internecie sprzedaje odzież premium. Ruszyła też pierwsza kampania brandu, której twarzą został Jakub Józef Orliński.
1 czerwca ub.r. Answear.com sfinalizował transakcję przejęcia sklepów internetowych Sneakerstudio i PRM. Po transakcji zmiany objęły sklep PRM.com. - Dostępna na 12 rynkach, marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy sneakersów, a także obiekty kolekcjonerskie - czytamy w komunikacie
PRM.com oferuje odzież, obuwie i akcesoria takich marek jak Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich.
W piątek 19 kwietnia br. w warszawskiej Fabryce Norblina, w Pasażu Wernera na poziomie 0, został otwarty pierwszy stacjonarny PRM Concept Store o powierzchni blisko 600 merów kw.
Ambasadorem pierwszej kampanii marki PRM został polski kontratenor Jakub Józef Orliński.
- Postawiliśmy na autorską formułę marki PRM, w której najwyższej klasy moda miesza się z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę - wierzymy, że unikalne doświadczenia nie mogą bez niej funkcjonować. Zaproszenie Jakuba Józefa Orlińskiego, jako ambasadora naszej pierwszej kampanii, było oczywistym wyborem, gdyż Jakub w naturalny sposób przeplata dwa ważne dla nas światy – kulturę z „najwyższego C" oraz codzienne życie miasta - oba połączone pasją do życia w pełni - mówi Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM.
Reżyserem kampanii został Daniel Jaroszek, spot wyprodukowała Papaya Films, a za koncept komunikacji odpowiada Saatchi & Saatchi.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: E-sklep modowy z punktem stacjonarnym. W kampanii kontratenor