Procter&Gamble przetwarza plastikowe butelki na ławki
Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek jak Pampers, Gillette, Herbal Essences przekazuje rezerwatom w Stanach Zjednoczonych ławki wytworzone z produktów do pielęgnacji włosów pochodzących z recyklingu. Firma posadzi też ponad 60 tys. drzew.

Marka preparatów do pielęgnacji włosów Herbal Essences nawiązała partnerstwo z firmą TerraCycle, na rzecz trzech rezerwatów przyrody: Independence Lake Preserve w Kalifornii, Edge of Appalachia Preserve System w Ohio oraz Morgan Swamp Preserve w Ohio. Rezerwatom tym zostanie przekazanych 20 ławek stworzonych z opakowań produktów do pielęgnacji włosów pochodzących z recyklingu. Koncern chce w ten sposób zachęcić do spędzania czasu na świeżym powietrzu i cieszenia się naturą.
– Rośliny stanowią podstawę wszelkiego życia na Ziemi, a odnowa jest konieczna do utrzymania bioróżnorodności – powiedziała Rachel Zipperian, starszy naukowiec Herbal Essences. – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z TerraCycle i The Nature Conservancy, aby realizować projekty, które bezpośrednio poprawiają środowisko naturalne i pozwalają społeczeństwu cieszyć się nim.
Procter & Gamble kontynuuje program Recyklingu Herbal Essences oraz Herbal Essences Aerosol Recycling. Butelki przekazane dzięki nim zostaną uratowane przed wysypiskami i przetworzone na nowe produkty, w tym m.in. na ławki.
Ponad 60 tys. drzew od P&G
Oprócz tych działań Herbal Essences i Terra Cycle posadzą ponad 60 tys. drzew w całych Stanach Zjednoczonych.
Wiosną br. marka zobowiązała się posadzić jedno drzewo za każde dwie butelki szamponu lub odżywki z linii bio:renew zakupionej w kwietniu w sieci Walmart w USA . Celem było posadzenie 58 tys. drzew. Teraz okazało się, że cel został przekroczony i jesienią tego roku P&G posadzi w Stanach Zjednoczonych 61 329 drzew.
Akcja jest częścią programu TNC Plant a Billion Trees, którego celem jest posadzenie miliarda drzew na całej planecie. Ma to ograniczyć skutki zmian klimatycznych, w efekcie których zmniejsza się obszar zadrzewienia na Ziemi.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble przetwarza plastikowe butelki na ławki