"Białe czy czerwone?" w kampanii promującej polskie mięso
Związek "Polskie Mięso" rozpoczyna kampanię informacyjną na temat drobiu i wieprzowiny. Działania pod hasłem "Białe czy czerwone? Marka Polskie Mięso" przygotowała agencja Emlab (Grupa S/F). Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, koszt kampanii to 1,8 mln złotych brutto.
Kampania ma na celu zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat.
- Na „tak” dla polskiego mięsa przemawia nie tylko jego jakość i smak, ale przede wszystkim twarde dane: wzrost konsumpcji i idący za nim wzrost sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i poza granicami naszego kraju. Najważniejszym celem jest jednak dla nas uświadomienie konsumentom, dlaczego warto wybierać polskie mięso - komentuje Witold Choiński, prezes zarządu Związku „Polskie Mięso”.
Ambasadorami akcji zostali Beata Śniechowska, restauratorka i zwyciężczyni drugiej edycji programu "MasterChef" i Tomasz Czajkowski, autor bloga Magiczny Składnik.
W ramach działań zaplanowano cykl czterech spotkań ambasadorów z dziennikarzami i influencerami. Ponadto reklamy będą emitowane na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. W kolejnej odsłonie akcji, zaplanowano reklamy w telewizji, product placement w programach śniadaniowych stacji TVN i Polsat oraz w prasie. Akcja potrwa do 30 kwietnia.
- Wpadliśmy na pomysł kampanii, który realizowaliśmy wiele miesięcy. Na etapie przetargu zaproponowane hasło [przez agencję Emlab - przyp.] "Białe czy czerwone?" nas urzekło. Chcemy bowiem mówić o zaletach produkcji mięsa w Polsce, ponieważ konsumenci przywiązują coraz większą wagę nie tylko do jakości, ale i pochodzenia produktów odzwierzęcych. Pokażemy, że polski klient może wybierać mięso wyprodukowane w naszym kraju - mówił na konferencji inaugurującej kampanię Witold Choiński.
Kampania za 1,8 mln zł
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, koszt kampanii to 1,8 mln złotych brutto. Środki pochodzą z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Przetarg na działania składające się na kampanię ogłoszono we wrześniu. Wystartowały w nim trzy agencje, jedno z tych zgłoszeń odrzucono ze względów formalnych.
Za kompleksowe przygotowanie kampanii „Marka Polskie Mięso” odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F), która realizuje cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony internetowej kampanii oraz lokowania produktów w telewizji i prasie.
Organizator kampanii, związek „Polskie Mięso”, reprezentuje interesy gospodarcze zrzeszonych w niej podmiotów, działających w obrębie branży mięsnej oraz współpracujących z nią w zakresie ich działalności wytwórczej, handlowej, usługowej, w szczególności wobec organów państwowych
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Białe czy czerwone?" w kampanii promującej polskie mięso