Coca-Cola ma nowego dyrektora public affairs
Tomasz Czajkowski dołączył do zespołu public affairs i komunikacji w The Coca-Cola Company Polska w roli dyrektora public affairs. Zastąpił na stanowisku Jakuba Puźniaka.

Tomasz Czajkowski na nowym stanowisku od czerwca jest odpowiedzialny za rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym organami rządowymi, agencjami regulacyjnymi, organizacjami społecznymi oraz szeroką opinią publiczną.
Raportuje do Nele Normak, dyrektorki ds. komunikacji, public affairs oraz zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola Services Polska, Kraje Bałtyckie, Węgry i Słowacja.
Przez dwie kadencje pełnił funkcję członka Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, gdzie reprezentował głos zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego oraz pełnił rolę doradczą dla Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej.
Zobacz: Coca-Cola Services Polska z nowym dyrektorem generalnym
Przed dołączeniem do Coca-Coli, Czajkowski zarządzał butikową agencją, współpracującą z sektorem FMCG, energetycznym oraz bankowym, specjalizującą się w zarządzaniu projektami, product placementem, public relations oraz public affairs.
Tomasz Czajkowski kończył studia magisterskie zarządzanie i marketing oraz zarządzanie zasobami ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ma nowego dyrektora public affairs