Producent słodyczy Kopernik klientem agencji Stor9
Agencja Stor9 rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „Kopernik" w zakresie obsługi 360 stopni.
Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki Kopernik oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
Kopernik stawia na Stor9
- Chcemy żeby Polacy, którzy sięgają po “coś słodkiego” wiedzieli, że Kopernik to najlepsze na świecie pierniki i ciastka korzenne i z dumą stawiali je na swoich stołach. Żeby to zrobić potrzebujemy mocnej i długoterminowej strategii komunikacji i skutecznych działań marketingowych, a wizja jaką przedstawiła nam agencja Stor9_ jest dokładnie tym, czego potrzebujemy w tym bardzo istotnym dla dalszego rozwoju marki momencie - mówi Karolina Ziółkowska-Wachowiak, prezes zarządu Fabryki Cukierniczej „Kopernik”.
Fabryka Cukiernicza „Kopernik” w swoim portfolio ma produkty takie jak Katarzynki, Wafel Teatralny czy Serca Toruńskie.
Stor9 pracuje dla marek takich jak Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Huawei, Euro RTV AGD czy Empik.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Producent słodyczy Kopernik klientem agencji Stor9