Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)
Wystartowała nowa odsłona kampanii firmy ubezpieczeniowej Prudential, oparta na koncepcie „młody bóg”. Firma zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego w razie poważnej choroby. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis.
Prudential po raz kolejny wykorzystała w swojej reklamie koncept „młodego boga”, którym promowano już usługi gromadzenia oszczędności na emeryturę. Po raz pierwszy do komunikacji marketingowej firmy „młodzi bogowie” zostali wprowadzeni w 2015 roku.
Spot telewizyjny kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który lekko ironicznie komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się go zachęcić go do przemyślenia skutków poważnej choroby. Głosu zwierzęcemu bohaterowi użyczył znany aktor - Paweł Królikowski.
- Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie - powiedziała Agnieszka Mazurek, group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, odpowiedzialnej za kreację kampanii.
W kampanii poza spotami telewizyjnymi (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) wykorzystane zostaną działania reklamowe w internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambienty w placówkach medycznych. Kampania obejmie także działania PR oraz materiały BTL (m.in. magazyn firmowy „Przezorność”) w oddziałach Prudential w całej Polsce. Odświeżony został także serwis internetowy „młodzi bogowie”. Łącznie kampania potrwa przynajmniej do końca wakacji.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis Worldwide Polska.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)