Tiktoker przerabia hit disco polo w reklamie lodów „Ice Cream Now”
Unilever promuje usługę dostawy lodów „Ice Cream Now” utworem stworzonym przez tiktokera Przemka Kucyka w kampanii autorstwa 2012 Agency i Lettly. Motywem muzycznym jest przeróbka dawnego hitu "Lato w Kołobrzegu" zespołu Skaner.

Przemek Kucyk stworzył na potrzeby kampanii Unilevera tiktokową piosenkę „Rewelacja na kanapie, Ben&Jerry’s, Magnum w łapie”. Wzorowany na dawnym hicie zespołu Skaner utwór jest motywem przewodnim kampanii marek lodowych Unilever, promującej zamawianie lodów w dostawie przez platformy „food delivery” w usłudze „Ice Cream Now”.
Stary hit na TikToku w nowej odsłonie
Kampania została przygotowana dla Unilever przez Lettly i 2012 Agency, a poza tiktokerem Przemkiem Kucykiem wykonującym utwór, w kampanii wzięli udział również inni twórcy tacy jak Kuba Grochmalski, Kuba Sitarski, Katarzyna Chojnacka, Pupcik Dupcik, Adrian Jarząbek i Weronika Walesiewicz.
W tiktokowych scenkach twórcy pokazali, jak korzystają z usługi Ice Cream Now w swoim codziennym życiu oraz ogłosili tiktokowy konkurs na platformie Glovo z torbami termicznymi pełnymi lodów Magnum i Ben&Jerry’s do wygrania.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii odpowiedzialna jest Agencja 2012, a strategią działań influencerskich, doborem twórców do kampanii, koordynacją współpracy z nimi oraz organizacją konkursu zajęło się Lettly.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tiktoker przerabia hit disco polo w reklamie lodów „Ice Cream Now”