ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019
Związek Firm Public Relatins podał nazwiska ekspertów, którzy będą przewodniczyć pracom w poszczególnych grupach jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019.
Skład jury konkursu Złote Spinacze 2019 podzielony jest na cztery grupy. Przewodniczącą jury konkursu jest w tym roku jest Magdalena Brzezińska, odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w Grupie Żywiec.
Przewodniczącą grupy pierwszej jest Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura.
Grupa druga oceni prace pod przewodnictwem Zbigniewa Gajewskiego, byłego prezesa i dyrektora generalnego Rady Reklamy, a obecnie partnera w Thinktank Ośrodek dialogu i analiz. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja.
Pracom w grupie trzeciej przewodniczy Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR manager w Costa Coffee Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing - branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.
W ostatniej, czwartej grupie, przewodniczącą została dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport.
Zgłoszenia do Złotych Spinaczy 2019 do 5 września
Zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy przyjmowane będą w trzech terminach: I termin – do 12 sierpnia, godz. 16:00, II termin – do 2 września, godz. 16:00 oraz III termin – do 5 września godz. 16:00.
Konkurs jest otwarty, ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocja najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
W ubiegłym roku jury Złotych Spinaczy przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz drugi rok z rzędu trafił do agencji Big Picture. Po cztery nagrody przyznano agencjom MSLGROUP i Linkleaders, trzy trafiły do Cohn&Wolfe. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 w hotelu Hilton w Warszawie.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ZFPR ogłasza przewodniczących grup jurorskich w konkursie Złote Spinacze 2019