Publicon zajmie się obsługą social mediów PKP Intercity
Spółka PKP Intercity wybrała agencję Publicon w postępowaniu na jej obsługę w mediach społecznościowych. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Aplan Media czy Publicis.
PKP Intercity wybierała w przetargu agencję odpowiedzialną za realizację działań z zakresu obsługi w mediach społecznościowych.
Wpłynęło w sumie 8 ofert. Złożyły je agencje: Aplan Media, Coconut, CreativeHarder, Ideo Force, Publicon Services, Publicis oraz konsorcja: Euvic Media z Euvic Digital oraz Sigma Bis z Konceptika.
PKP Intercity do współpracy wybrała agencję Publicon.
Spółka nie podaje wielkości budżetu, jaki przeznaczy na współpracę z agencją. Umowa zostanie zawarta na 2 lata.
Agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.
Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.
Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Publicon zajmie się obsługą social mediów PKP Intercity