SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero

Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nową Coca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez cały październik, poprzedza premierę nowego filmu z serii o przygodach Jamesa Bonda.

W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października, wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowano plakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, które pulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i przykuwając w ten sposób uwagę animacją.

coca

Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy, Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.

Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl