„Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity
Na outdoorze, w internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa dań gotowych marki Agrovita (produkowanych przez firmę Arteta). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem”, przygotowała i realizuje agencja Peppermint.

Kampania jest oparta na postaci prostolinijnego drwala Stefana, który podróżuje po polskich miastach i obśmiewa hipsterskie absurdy wielkomiejskiego życia. Jego podróż można obserwować na stronie jeszgdziechcesz.pl.
Akcja wprowadza nową komunikację dań gotowych Agrovita, wyrażaną w haśle „Jesz gdzie chcesz”. - Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn w wieku 18-30 lat, mieszkańców większych miast, studentów i młodych ludzi, którzy w pośpiechu codziennego życia nie mają czasu na przygotowanie sycącego i smacznego posiłku - opisuje Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu w firmie Arteta.

Działania oprócz internetu (reklamy displayowe) obejmują outdoor (billboardy, citylighty, nośniki w metrze warszawskim) oraz punkty sprzedaży.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Peppermint.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Rąbnij Flaczki z drwalem Stefanem” w kampanii Agrovity