Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor
1 września Radio Kolor 103 FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Mój ulubiony kolor".
Kampania oparta jest o prostą komunikację nawiązującą do nazwy stacji. W jej ramach przygotowano konkursy antenowe i liczne działania ambientowe w przestrzeni miejskiej.
Kampania prowadzona będzie do końca roku i obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie i okolicach oraz m.in.: samochody ELE Taxi, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich, ekrany w kinach oraz centrach handlowych. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowej wersji aplikacji mobilnej Radia Kolor.
Za przygotowanie kampanii oraz zaplanowanie mediów odpowiada zespół kreatywny Radia Kolor, autorką projektu graficznego jest Magda Pilaczyńska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor
przyjdzie wam przynajmniej 1 procent i może w koncu będziecie w pierwszej 10 ;-)