Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce. Rusza kampania „Suzuki Show. Czas hybryd”
Dziennikarze motoryzacyjni - Rafał Jemielita i Jarosław Maznas - rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland jako ambasadorzy marki. Równocześnie będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.
W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty marki Suzuki.
- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy - mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
Suzuki reklamuje modele hybrydowe
Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli.
Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.
Kampania „Suzuki Show” obejmie swoim zasięgiem TVN, TVP i Polsat oraz kanały tematyczne należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki.
Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce. Rusza kampania „Suzuki Show. Czas hybryd”
Pan Maznas zawsze świetnie pisał, to fakt.