Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną
Amerykański serwis Reddit - prezentujący linki do różnorodnych informacji - wykupił w największych miastach w Stanach Zjednoczonych billboardy, na których z przymrużeniem oka namawia do pójścia na wybory.

Rozrywkowy serwis Reddit wykorzystuje w codziennej dzialaności mechanikę głosów użytkowników. Ci oceniają, które z zamieszczanych linków do różnych informacji są ciekawe i warte podzielenia się z innymi - na podstawie ocen internautów newsy pojawiają się na stronie głównej lub spadają, nie docierając do szerokiego grona. Na podobnych zasadach działa w Polsce serwis Wykop.
Zasadę głosowania Reddit postanowił przypomnieć swoim amerykańskim użytkownikom przed zaplanowanymi na listopad wyborami prezydenckimi. W serii plakatów namawia do wzięcia udziału w wyborach.
- Jeśli możesz głosować na zdjęcie kota leżącego na łóżku, możesz równie dobrze zagłosować w wyborach prezydenckich - czytamy na jednym z billboardów.


Plakaty z zabawnymi hasłami wiszą w Nowym Jorku, Los Angeles czy Chicago.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną