Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)
Indyjski oddział koncernu Mondelez przygotował kampanię ciasteczek Oreo "Disconnect to Connect" ("Rozłącz się, aby połączyć").

W spocie reklamowym widzimy małą dziewczynkę, która próbuje zwrócić na siebie uwagę ojca, zajętego pracą. Córeczka prosi tatę, by spędził z nią czas, ten jednak wymawia się tym, że musi sprawdzać emaile. Dziewczyna wpada na pomysł dostarczenia mu własnego "emaila" - koperty z ciasteczkiem Oreo. Tata dzięki temu odrywa się od komputera i poświęca czas dziecku.
Spot emitowany jest w indyjskiej telewizji. Akcję "Disconnect to Connect" wspierają reklamy w digitalu, na outdoorze i eventy dla konsumentów.
Kreację przygotowała agencja FCB Interface Communications. Reżyserią spotu zajął się Prakash Verma, produkcją Nirvana Films.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)