Resort nauki ruszył z kolejnym przetargiem mediowym, tym razem dał więcej czasu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprosiło domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego w stacjach radiowych na potrzeby nowej kampanii. Tym razem na przygotowanie ofert dano nieco więcej czasu niż w poprzednich konkursach.
Prowadzone przez resort nauki postępowanie dotyczy zakupu czasu reklamowego w stacjach radiowych do kampanii, która ma przyczynić się do wzrostu liczby studentów kierunków ścisłych: matematycznych, technicznych i przyrodniczych.
Kampania ma trwać dwa tygodnie, a jej start zaplanowano na 30 października br. W ramach akcji zaplanowano emisję dwóch 30-sek. spotów w stacjach radiowych. Mają to być rozgłośnie, które z jednej strony mają najwyższe udziału w rynku słuchalności, z drugiej - profil ich słuchaczy pokrywa się z grupą docelową kampanii, którą stanowią osoby w wieku 14-18 lat.
Tym razem zainteresowane firmy mają siedem dni roboczych na przygotowanie ofert: postępowanie ogłoszono 7 października, a oferty należy składać do 16 października br.
Ostatnio Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego dało agencjom zaledwie cztery dni na przygotowanie szczegółowych ofert w konkursie dotyczącym kampanii „Zawód naukowiec”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Resort nauki ruszył z kolejnym przetargiem mediowym, tym razem dał więcej czasu