Rezydencja „Pod Brunatnym Jeleniem” reklamuje Rynek 20 w Cieszynie
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa apartamentów w kamienicy Rynek 20 w Cieszynie. Akcję – nawiązującą do historii rezydencji „Pod Brunatnym Jeleniem” – przygotowały firmy Progressivo i VIP Media.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kamienicy Rynek 20 w Cieszynie – modernizowanej obecnie przez Griffin Real Estate – zachęca do zakupu apartamentu w tym budynku. Przekaz podkreśla, że to zarówno wyjątkowe miejsce do zamieszkania, jak i atrakcyjna inwestycja. W akcji wykorzystywany jest layout nawiązujący do historii rezydencji „Pod Brunatnym Jeleniem” oraz utrzymany w klimacie przedwojennego filmu.
Działania reklamowe od początku czerwca prowadzone są w prasie (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, opiniotwórcze tygodniki i miesięczniki) oraz internecie (serwisy związane z branżą mieszkaniową, m.in. apartamenty.pl, bankier.pl czy domiporta.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca bieżącego roku – przygotowała firma Progressivo, a za zakup powierzchni reklamowych w internecie odpowiada dom mediowy VIP Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rezydencja „Pod Brunatnym Jeleniem” reklamuje Rynek 20 w Cieszynie