Jan Błachowicz ambasadorem piwa Noszak
Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej został ambasadorem piwa Noszak - marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę w działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”.
                                - Nazwa piwa Noszak nawiązuje do najwybitniejszego władcy i twórcy Księstwa Cieszyńskiego Księcia Przemysława I Noszaka. Fani mieszanych sztuk walki wiedzą, że „Cieszyński Książę” to pseudonim pochodzącego z naszego miasta Jana Błachowicza, znaleźliśmy zatem bardzo ciekawy motyw tej kooperacji. Jan jest sportowcem światowej klasy, ale nie zapomina o swoich korzeniach. To połączenie wydaje się najlepszym z możliwych. Teraz, oglądaniu i kibicowaniu Janowi, powinno towarzyszyć najlepszej jakości piwo. Piwo Noszak - tak koncept współpracy tłumaczy Adam Leda, współwłaściciel i prezes Browaru Zamkowego Cieszyn.
Jan Błachowicz będzie głównym ambasadorem działań marketingowych marki Noszak. Oprócz wykorzystania wizerunku, działań w social media, zaangażuje się również w inne przedsięwzięcia organizowane przez Browar Zamkowy Cieszyn. Jednym z nich będzie udział w „Dniach Noszaka”, które od 23 lipca odbywać się będą w Cieszynie.

Niedawno wystartowała kampania wspierająca launch nowej odsłony piwa Noszak. Nieznacznie zmieniła się receptura piwa, a najbardziej zauważana zmiana dotyczy sfery wizualnej opakowania: etykieta zyskała złoto-niebieską kolorystykę, złotą krawatkę i nowy kapslem w barwach Księstwa Cieszyńskiego; wizerunek księcia Przemysława I Noszaka, który został odmłodzony i otrzymał atrybuty: zwój dokumentów z pieczęciami oraz miecz za pasem. Strój Księcia Noszaka zdobi orzeł Piastów Cieszyńskich. To bezpośrednie nawiązania do lokalnych symboli, ponieważ produkt jest dedykowany kanałom sprzedaży na terenie Śląska Cieszyńskiego i okolic.
Jan Błachowicz jest już ambadorem m.in. kosmetyków ZEW For Men, Predator, Superbet.
                    
Newsletter



                                    
                                    
                                    
                    
                    
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”    
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?    
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?    
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu     
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku    
                        
                        
                        
                        
Dołącz do dyskusji: Jan Błachowicz ambasadorem piwa Noszak