RMF ON w nowej odsłonie. Teraz także w subskrypcji
Internetowa platforma audio RMF ON zadebiutowała w odświeżonej odsłonie, a także sloganem: „Nowy wymiar radia”. Od teraz dostępna też jest opcja subskrypcji RMF ON Premium.

Subskrypcja RMF ON Premium, dostępna jest w modelu miesięcznym za 9,90 zł, z możliwością 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Subskrybenci otrzymują dostęp do głównych anten Grupy RMF – RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic – oraz ponad 100 internetowych stacji muzycznych – w wersji bez reklam. Oferta nie obejmuje regionalnych stacji RMF MAXX, lokalnych rozgłośni (GRA Toruń, GRA Wrocław, Radio Alex) oraz podcastów.
RMF ON w nowej odsłonie
Nowy layout RMF ON to krok w kierunku bardziej intuicyjnego i spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Serwis zyskał ciemną, nowoczesną stylistykę, co wpisuje się w aktualne trendy UX/UI oraz nowy sposób prezentacji treści, z horyzontalnie przesuwanymi sekcjami tematycznymi. Kluczową zmianą jest także unowocześniony player, który umożliwia m.in. podgląd nadchodzących utworów lub odcinków podcastów.
Zobacz: Nowe logo RMF FM i jej siostrzanych stacji. Zmiana po 12 latach
Rozbudowane funkcje serwisu pozwalają m.in. swobodnie przełączać się między stacjami radiowymi a podcastami, tworzyć i edytować kolejki odtwarzania, a także zapisywać ulubione treści.
– Inną ważną zmianą jest wprowadzenie funkcji „drag and drop”, czyli łatwego przesuwania poszczególnych odcinków podcastów na pasek playera, a także nowa inteligentna wyszukiwarka, segregująca wyniki według rodzaju materiałów. To znacząco ułatwia nawigację na stronie i szybki dostęp do interesujących ich treści – komentuje Karol Ryka, szef RMF ON.
Platforma RMF ON działa od 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: RMF ON w nowej odsłonie. Teraz także w subskrypcji