Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”
W poniedziałek 29 maja sieć dyskontów Lidl rusza z nową kampanią „Zadbajmy o siebie!”, w której będzie zachęcać do budowania zdrowych nawyków. Jej ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy, współpracujący z Lidlem od jesieni ub.r. Akcja obejmie szereg mediów, a za jej realizację odpowiada agencja GPD.

Jesienią 2022 r. Lidl Polska zorganizował akcję lojalnościową „Szkoły pełne talentów”, której ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy. W jej ramach klienci za produkty kupione w Lidlu otrzymywali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom, by te wymieniały je na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.
Pod koniec maja Lidl rusza z kolejną akcją. Tym razem postanowił skoncentrować się na kształtowaniu pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Jest to pierwsza tego typu akcja sieci handlowej w Polsce. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.
Na czele stworzonej w tym celu „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie, którymi zostali ponownie Anna i Robert Lewandowscy. W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska (współtwórczyni Kanału Psychologicznego, w przeszłości ekspertka w programie TVN „Ślub od pierwszego wejrzenia”) oraz trener Jakub Głąb.
W ramach akcji dzięki poradom specjalistów będzie można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.
- Lidl Polska od lat oferuje Polakom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony. Teraz dodatkowo zachęcamy wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o swój dobrostan. Zmiana może rozpocząć się tu i teraz, a do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu – może to być na przykład przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia. Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

Anna Lewandowski podkreśla, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji. - To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans – mówi.
- Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - dodaje Robert Lewandowski.
Akcja "Zadbajmy o siebie" w telewizji, radiu, internecie, OOH i kanałach Lidla
W ramach kampanii wykorzystane zostanie narzędzie komunikacji 360. Akcja realizowana będzie w telewizji, radiu, digitalu, nośnikach OOH, a także we własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację kampanii odpowiada agencja GPD.
Robert Lewandowski od lipca b.r. zawodnikiem FC Barcelony. Przeszedł tam z Bayernu Monachium. W marcu ub.r. zakończył stałą współpracę z chińską marką Huawei, której ambasadorem w całej Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii został w 2015 r. Huawei promowała też Anna Lewandowska.
W czasie swojej kariery Lewandowski promował wiele innych produktów, m.in. kawę sygnowaną własną marką RL9, sieć T-Mobile czy szampon Head & Shoulders. Ostatnio Anna i Robert Lewandowscy zostali ambasadorami rowerów marki Storm.
W marcu br. Lewandowski podpisał umowę z amerykańską agencją CAA (Creative Artist Agency), która zajmuje się rozwojem marki piłkarza i działań komercyjnych.
Sieć dyskontów Lidl ma w Polsce ponad 850 sklepów. Firma prowadzi też sklep internetowy z ofertą non-food.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”