Robert Sowa w kampanii Limito
Startuje kampania reklamowa produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego. Twarzą akcji – obejmującej telewizję, prasę, internet i outdoor – jest Robert Sowa.
Robert Sowa jako ambasador produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego nie tylko bierze udział w ich kampanii reklamowej, lecz również użyczył swojego wizerunku na ich opakowania. Celem wszystkich działań jest podkreślenie wysokiej jakości tych produktów oraz poinformowanie konsumentów, że można z nich przygotować znakomite dania.
W ramach akcji od 27 marca do czerwca podczas czterech weekendowych programów „Dzień Dobry TVN” Robert Sowa w swoim kąciku kulinarnym będzie prezentował tajniki potraw z ryb i owoców morza marki Limito. Ponadto opowie o ich pozytywnym wpływie na zbilansowaną dietę oraz dobre samopoczucie. W każdym odcinku z Sową będzie gotował inny kucharz.
Ponadto kampania reklamowa produktów Limito w pierwszej połowie kwietnia obejmie outdoor (prawie 100 nośników w największych miastach), prasę oraz internet. Podobne działania są planowane w drugiej połowie br.
Kampanię przygotował dział marketingu firmy Limito.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Sowa w kampanii Limito