Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)
Pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa producenta przypraw Prymat. Marka w reklamach skupia się nie tylko na smaku, ale również na emocjach i przekonuje, że z jej produktami „każda chwila nabiera smaku”.

Hasło przewodnie kampanii „i chcesz więcej” odnosi się do tego, z czym marka ma być kojarzona, czyli: więcej smaku, więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji.
Producent przypraw w reklamach odnosi się nie tylko do smaku, z którym przyprawy są utożsamiane, ale też do emocji. Pokazuje, że gotowanie wcale nie musi być czymś rutynowym i obowiązkowym, ale może być przyjemnością.
Kampania ruszyła 1 lipca od emisji spotu reklamowego w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich uzupełnieniem są billboardy sponsorskie. Wkrótce też pojawią się reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.
Marka dodatkowo partneruje kilku imprezom plenerowym w całej Polsce.

Prymat nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii.
W ostatnim czasie marka nie prowadziła szerokiej kampanii w telewizji.
Od kilku lat jej produkty są lokowane w programie „Kuchenne rewolucje” oraz w „Doradca smaku” w TVN. Ambasadorem marki jest kucharz Robert Sowa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)
Na szczęście! Ma choć trochę litości ta firma.