'Rodzinny tydzień z KIA'
To hasło kolejnej kampanii reklamowej KIA przygotowanej przez Agencję Reklamową Paralotna.
Akcja dotyczy prezentacji dwóch nowych, rodzinnych modeli samochodów marki, KIA Carens i KIA Carnival.
Kreacja zachęca całe rodziny do odwiedzenia salonów producenta aut w dniach od 22-29 września b.r. bowiem to właśnie dla nich zaprojektowane zostały oba modele.
Sprzedaż samochodów w tych dniach objęta jest promocją, w ramach której przy zakupie jednego z w/w modeli można otrzymać pakiet ubezpieczeniowy gratis.
Reklamy zamieszczone w prasie ogólnopolskiej mają na celu przyciągnięcie jak największej ilości rodzin do salonów KIA i zainteresowanie ich nowymi modelami aut rodzinnych.
Kampania w prasie będzie wsparta ogólnopolską kampanią radiową i 15 sekundowym spotem pt. „Tata”, również przygotowanym przez agencję Paralotna.
Czas trwania kampanii:
- w prasie: od 22 września
- w radio: od 18 września
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel Klienta: Grzegorz Leśniczek
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.
Art. Director: Olaf Kulińczyk
Copywriter i autor scenariusza spotu radiowego: Mariusz Bagan
Planowanie i zakup mediów: Media Direction OMD

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Rodzinny tydzień z KIA'