Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather
Do działu client service agencji reklamowej Ogilvy & Mather dołączyły: Roksana Kałużna jako account director, Paulina Gurgul jako account supervisor, Agata Kowalczyk jako senior senior account executive oraz Agata Lenartowicz jako junior account executive.

Roksana Kałużna przeszła do agencji Ogilvy z grupy DDB. W Gutenberg Networks Warszawa oraz DDB&tribal przez ostatnie trzy lata obsługiwała klientów z branży FMCG w ramach działań zintegrowanych. Wcześniej pracowała w agencji Crazy Mouse oraz zdobywała doświadczenie jako brand manager w branży fashion.
Paulina Gurgul wcześniej pracowała w Young & Rubicam, DDB&tribal, Leo Burnett, Hoven i One Production. W swojej karierze zawodowej pracowała dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, Samsung, Żywiec Zdrój, Danone, UPC, Grupa Lotos, XTB.
Agata Kowalczyk (na zdjęciu poniżej z lewej) poprzednio była związana z Dragon Rouge, gdzie odpowiadała za obsługę takich firm jak Mondelez, PepsiCo, Bahlsen, Nutricia i Carlsberg, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w eg+ Worldwide/TBWA (obsługa HP w regionie EMEA) i Cheil Poland.
Z kolei Agata Lenartowicz (na zdjęciu poniżej z prawej) ma niemal trzyletnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywane w Biurze Podróży Reklamy. W tym czasie pracowała przy projektach dla marek Tymbark, Dekoral, Almatur, Szlachetna Paczka i Dada.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Roksana Kałużna, Paulina Gurgul, Agata Kowalczyk i Agata Lenartowicz w agencji Ogilvy & Mather