Anna Czuż i Wojciech Kowalik w dziale kreacji Ogilvy & Mather
Do działu kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather dołączyli Ania Czuż oraz Wojciech Kowalik tworząc zespół kreatywny. Czuż wcześniej pracowała w agencji Publicis, a Kowalik - w Fallon Prague.

Anna Czuż ukończyła Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu na wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej, była też rezydentką artystyczną University of Tennessee (USA) oraz Kunstacademie Haarlem (Holandia).
Poprzednio związana z agencją Publicis, pracowała m.in. dla takich klientów jak L'Oréal, Garnier, Oriflame, Sanofi, Orange, Bank BGŻ BNP Paribas, Animex. Jest też projektantką i typografką
Wojciech Kowalik w branży reklamowej pracuje od 5 lat. Karierę rozpoczął od takich agencji jak VCCP, Naked Communications, LBi i Karmarama (UK). W Polsce wcześniej związany z Saatchi & Saatchi, Cheil Poland oraz Isobar.
Ostatnie 18 miesięcy spędził w Fallon Prague, agencji kreatywnej globalnie obsługującej firmę Škoda Auto, gdzie jako senior copywriter współtworzył m.in. kampanie „Born on Bikes”, „Meet the Velo Family” oraz „Unbreakable Promises”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Czuż i Wojciech Kowalik w dziale kreacji Ogilvy & Mather