Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu
Agencja Ogilvy & Mather od realizacji kampanii marki Alcotest rozpoczyna współpracę z firmą Hydrex, właścicielem „Domowego Laboratorium”, firmy specjalizującej się w produkcji testów domowego użytku.
Firma Hydrex produkuje testy domowego użytku m.in. do oznaczania poziomu cholesterolu i glukozy we krwi, wykrywających zakażenie bakterią Helicobacter pylori, testów ciążowych itp.
Współpracę zainicjuje zintegrowana kampania marki Alcotest. Promuje ona jednorazowe testy badające zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. W ramach aktywności marki został powołany brand hero, SuperAlcotester. Pojawi się on w shopper marketingu, działaniach PR-owych oraz w mediach społecznościowych.
- Chcieliśmy nie tylko zbudować świadomość i rozpoznawalność samej marki w specyficznej kategorii produktowej, ale przede wszystkim dać jej szansę na nawiązanie prawdziwej i długofalowej relacji z konsumentami. Stąd postać SuperAlcotestera - superbohatera o dobrym sercu i dużych jajach - mówią autorzy konceptu, Tomasz Włodarczyk oraz Maks Granat, team kreatywny pracujący dla Hydrexu.
W najbliższej przyszłości Ogilvy & Mather będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację całego portfolio marki „Domowe Laboratorium”.
Agencja i firma nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu