Roksana Węgiel ambasadorką producenta kredek Bambino
Piosenkarka Roksana Węgiel, laureatka Eurowizji Junior, rozpoczęła współpracę reklamową z marką artykułów szkolnych St.Right. W portfolio tego samego producenta są m.in. kultowe kredki Bambino.

W ramach współpracy ambasadorskiej Roksana Węgiel będzie twarzą kampanii wizerunkowej St.Right. Młoda wokalistka będzie promowała konkursy marki w sklepach stacjonarnych i w internecie, jej nazwiskiem będzie sygnowana kolekcja produktów St.Right na mikołajki. Oprócz tego, firma przewiduje organizację spotkań z wokalistką
Pierwszy konkurs sygnowany przez Roksanę Węgiel ruszy 15 maja br. na Instagramie marki, a wygrać w nim będzie można m.in.: bilety na koncerty i spotkania z piosenkarką, jej płyty i autografy, a także artykuły szkolne St.Right.
St.Right to marka artykułów szkolnych należąca do St. Majewski. Firma jest właścicielem marek Bambino, Unipap, Mona, ST.RIGHT, a także licencjobiorcą największych polskich i światowych brandów, należących m.in. do: Disney, Mattel, Hasbro, Universal Studios czy National Geographic.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Roksana Węgiel ambasadorką producenta kredek Bambino