Rowerowa kampania reklamuje Tarczyn
Pod hasłem „Tarczyn rowerowy” ruszyła kampania reklamowa napojów Tarczyn. Produkująca je firma Agros Nova przygotowała i prowadzi akcję wspólnie z agencją reklamową V&P.
Rozpoczęta właśnie kampania Tarczyna ma celu powiązanie tej marki z promowaniem roweru jako sprawnego sposobu na przemieszczanie się w coraz bardziej zatłoczonych miastach. W ramach akcji na facebookowym fanpage’u Tarczyn na OFFowo udostępniono aplikację, poprzez którą można otrzymać promocyjne kody na bezpłatne wypożyczenie rowerów miejskich we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.

Kampania obejmuje również reklamy w internecie (serwisy społecznościowe) i na outdoorze (rowery miejskie w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu). Akcja potrwa do końca sierpnia. Jej strategię i kreację przygotowała agencja V&P, która odpowiada również za obsługę kampanii.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Rowerowa kampania reklamuje Tarczyn