Rozgłośnia i Star Media dla mebli Kler
Agencja reklamowa Rozgłośnia i dom mediowy Star Media będą odpowiadać za działania reklamowe firmy meblarskiej Kler. Zlecenie zdobyły w przetargu.
Rozgłośnia zajmie się obsługą kreatywną marki Kler. W drugim etapie przetargu dotyczącego tego zlecenia wygrała z GPD Advertising. Tym samym kontynuuje tegoroczną współpracę z firmą.
Natomiast Star Media będzie odpowiadać do końca przyszłego roku za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii mebli Kler. Ponadto zajmie się koordynacją takiej obsługi w Czechach, którą realizować będzie jego firma partnerska Euro - Agency. W finale przetargu na to zlecenie Star Media pokonał PanMedia Western. Poprzednio Kler obsługiwał mediowo Mediacom.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rozgłośnia i Star Media dla mebli Kler