RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy
Sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD rozpoczęła kampanię, w której promuje polskie firmy lokalne. Działania prowadzone są pod hasłem "Miesiąc polskich marek".

RTV Euro AGD wspiera polskie małe firmy prowadząc z nimi wspólną kampanię na Instagramie, która przebiega pod hasłem „Miesiąc polskich marek”. Do kampanii zostały zaproszone brandy o bardzo różnym profilu – od producentów kosmetyków, kulinariów, rękodzieła aż po dostawców ekologicznych warzyw, m.in. Your Kaya, 4 Szpaki czy Wojna Warzyw.
- Choć jesteśmy liderem rynku elektroniki użytkowej i AGD w naszym kraju, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że jesteśmy firmą polską - mówi Katarzyna Zawada, menedżer ds. mediów społecznościowych w RTV Euro AGD. - Zanim staliśmy się dużą, ogólnopolską organizacją, zaczynaliśmy od jednego sklepu w Warszawie. Teraz staramy się wspierać mniejsze firmy, które mają ciekawe pomysły biznesowe, a jednocześnie hołdują bliskim nam wartościom. Z tego względu zaprosiliśmy do wspólnej akcji marki, które cechuje oryginalność, innowacyjność i dbałość o środowisko naturalne - dodaje.
W maju na profilu instagramowym RTV Euro AGD pojawią się posty promujące sprzęt elektroniczny oferowany przez firmę i produkty takich marek, jak: Your Kaya, Fridge, 4 Szpaki, Sosita, Lune Tea, Slaap, Soyoosh, Wojna Warzyw, Mise, Asfalt Shop.
- Chcemy pomóc firmom o jasno sprecyzowanej misji, która związana jest z troską o planetę czy zdrowie, a także markom tworzącym unikatowe, ręcznie robione akcesoria i rękodzieło artystyczne. Mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej akcji więcej osób zainteresuje się ich wyjątkowym asortymentem - dodaje Weronika Wachowicz.
Kampania trwa do 17 czerwca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada zespół RTV Euro AGD. Zdjęcia wykonał Maciej Miłoch/This is Contents.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy