Rubipect: Rozwiązanie na przewianie
Pod hasłem “Rozwiązanie na przewianie” wystartowała ogólnopolska akcja reklamowa syropu Rubipect firmy Hasco-Lek. Akcję przygotowały GPD Advertising i MEC Polska.
Akcja 30-sekundowych spotów wykorzystuje elementy komiksu oraz konwencję przedstawienia teatralnego, w którym główne role odgrywa grupa wesołych dzieci oraz mama. Reklama podkreśla skład Rubipectu, który zawiera trzy aktywne komponenty: prawoślaz (chroni gardło), lipę (działa napotnie) oraz cynk (aktywuje układ odpornościowy).
Do produkcji spotu zaproszono prawie 20 małych aktorów. Przekaz jest skierowany do matek, których dzieci skończyły 3 lata.
Spoty wyemitują TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne Polsatu, TVN, TVP i brokerzy At Media oraz Discovery.
Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, spot reżyserowała Małgorzata Łupina, scenografię przygotowała Iza Niepokólczycka.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rubipect: Rozwiązanie na przewianie