Rusza kampania 'Ograniczenia prędkości ratują życie' (wideo)
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała kolejną kampanię o tematyce drogowej, inaugurującą Europejski Tydzień Bezpieczeństwa Drogowego. Kampania zapowiada wprowadzenie sytemu monitoringu radarowego na polskich drogach zorganizowanego przez Ministerstwo Infrastruktury.
Kampania pod hasłem "Ograniczenia prędkości ratują życie" ruszyła 13 października w dzień ogłoszony przez Komisję Europejską Europejskim Dniem Bezpieczeństwa Drogowego. Obchody są częścią strategii przygotowanej przez Unię Europejską mającej na celu uratowania w okresie jednej dekady 27 tys. potencjalnych ofiar wypadków drogowych.
Kampania "Ograniczenia prędkości ratują życie" realizowana jest przez Ministerstwo Infrastruktury, Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego i Komendę Główną Policji.
Będzie obecna w kinach, telewizji, radiu, internecie oraz na stacjach benzynowych, billboardach i tyłach autobusów. Trzy 15 sekundowe filmy zostały zrealizowane na podstawie zwycięskiego scenariusza w konkursie "Filmowcy - radarowy" ogłoszonym w 2007 roku z okazji Światowego Tygodnia BRD pod egidą ONZ przez Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.
Kreacja całej kampanii została przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania 'Ograniczenia prędkości ratują życie' (wideo)