„Rzeczpospolita” z programami Kaspersky
W poniedziałek do „Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączono płytę z programem „Kaspersky Internet Security 2011”. We wtorek z dziennikiem będzie można kupić „Kaspersky Mobile Security 9”.
Pierwszy program zapewnia ochronę internetową komputera, natomiast „Kaspersky Mobile Security 9” umożliwia zdalną kontrolę nad telefonem komórkowym. „Rzeczpospolita” z płytą CD kosztuje 7,99 złotych i dostępna jest we wszystkich punktach sprzedaży.
Wydania „Rzeczpospolitej” z programami Kaspersky wspierane są kampanią w rozgłośniach radiowych (Jedynka i Trójka, RMF FM oraz Radio ZET), telewizji (Polsat, TVP, TVP Info, Discovery, TVN7, TVN24, Atmedia, Polsat Sport oraz TVN Mix), jak również w portalach internetowych (Wirtualna Polska i Interia).
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Publicis, a media zakupił dom mediowy Mindshare.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” z programami Kaspersky