Samsung skanuje influencerów w kampanii promującej ekosystem Galaxy
W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.
Kampania z wykorzystaniem skanów 3D ambasadorów marki promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds.
Zobacz: Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsunga
W sesji zdjęciowej udział wzięli influencerzy, którzy na co dzień korzystają z urządzeń Galaxy: Kuba Norek, Żabson, Kinga Sawczuk, Modny Tata, HashtagAlek, Gonciarz, Edzio, Filsoon tv, Jacob4yt, Sara James, Porcelanova, Julia Pośnik, Sokół, Maffashion, Instabaks oraz Karolina Gilon.
W ramach planu zdjęciowego Daniel Jaroszek (Papaya Films) stworzył niezwykłe modele skanów ambasadorów marki. Na ich bazie powstały ilustracje 3D i animacje autorstwa studia LocoMotive oraz Mateusza Króla, które zostaną wykorzystane w kampanii digitalowej realizowanej na instagramowym profilu Samsung Polska.


- To druga odsłona naszego wspólnego projektu i jeszcze bardziej niezwykła w formie. Tym razem marka zabiera nas do miejsca, gdzie technologia miksuje się ze światem realnym. Dlatego, cały proces wymagał od twórców i producentów precyzyjnego zaplanowania finalnych efektów już na etapie preprodukcji. Choreografia, dobór fryzur, stylizacji, a także faktur materiałów były kluczowe by efekt końcowy poza walorem artystycznym, korespondował też z charakterem bohaterów i jak najlepiej oddał ich osobowości - mówi Michał Wojciechowski, producent Papaya Films.
Zobacz: Samsung startuje z promocją telewizorów Excellence Line
Kreacje, które powstały w ramach kampanii będzie można oglądać na profilu Samsung Polska przez najbliższe 2 miesiące . Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R i Papaya Films. Kreacje 3D zrealizował Mateusz Król i studio LocoMotive.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Samsung skanuje influencerów w kampanii promującej ekosystem Galaxy