Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową
Samsung rozpoczął kampanię promocyjną komunikującą doskonałe parametry monitorów SM 305T oraz XL30. Główną grupą docelową kampanii prowadzonej pod hasłem 'Wyobraź sobie, że jesteś księgową' są profesjonalni graficy komputerowi.
Pierwsze skrzypce w kampanii gra nietypowa księgowa Bożena Bilansiewicz, której największą pasją jest grafika komputerowa. Prowadzi ona blog www.DobreRady.info, na którym - w krótkich filmikach instruktażowych - prezentuje swoje umiejętności obsługi takich programów jak Photoshop, After Effects czy Flash, udziela lekcji kompozycji obrazu i wykorzystuje do tego autorskie materiały - prywatne zdjęcia zjawiskowego wnuczka Mateuszka. Kampania posługuje się inwersją - pokazuje sytuację niepełnego wykorzystania możliwości nowych monitorów firmy Samsung.
Kampania prowadzona będzie w Internecie i specjalistycznych magazynach dedykowanych grafikom komputerowym - PSD, Computer Arts i 2+3D.
Oprócz blogu kampanię uzupełniać będą formy marketingu internetowego, między innymi top layer, bouble billboard oraz billboard, które pojawią się w największych polskich portalach tematycznych.
Koncepcja kreatywna oraz adaptacja przygotowane zostały przez agencję 180heartbeats, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Samsung: Wyobraź sobie, że jesteś księgową