Schulz Brand Friendly ze stałą obsługą Cedrobu i Gobarto
Agencja Schulz Brand Friendly będzie na stałe obsługiwać reklamowo marki wędlin Cedrob i Gobarto należące do Cedrob SA. Dla drugiej z nich zrealizowała już w ub.r. dwie kampanie.
Schulz Brand Friendly dla marek Cedrob i Gobarto będzie zajmować się tworzeniem strategii i kreacji oraz planowaniem i realizacją działań reklamowych. Agencja i firma Cedrob SA nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.
W ub.r. Schulz Brand Friendly przygotowała dla Gobarto dwie kampanie, z których ostatnia była prowadzona w okresie bożonarodzeniowym pod hasłem „Wszystkiego najsmaczniejszego” (więcej o niej). Przedłużenie na stałe współpracy z agencją wynika z dobrych wyników tych akcji.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly ze stałą obsługą Cedrobu i Gobarto