SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siatkarz i influencerka reklamują nowe słuchawki Huawei

Huawei CBG Polska rozpoczął kampanię promującą najnowsze słuchawki z otwartą konstrukcją Huawei FreeArc. W akcję zaangażowano Tomasza Fornala – czołowego polskiego siatkarza oraz Marysię Jeleniewską – influencerke, której energia i kreatywność inspirują miliony młodych ludzi na TikToku. Działania obejmują ponadto szeroki wachlarz kanałów i narzędzi marketingowych.

Chcąc podkreślić doskonały dla osób aktywnych charakter urządzenia, Huawei został partnerem technologicznym 116 123 Półmaratonu Warszawskiego. Do wsparcia udziału marki w wydarzeniu zaangażowani zostali znani liderzy opinii, tacy jak Joanna Jóźwik, Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. 

Kampania promująca Huawei FreeArc podkreśla ich otwartą konstrukcję, lekkość i wygodę użytkowania, czyniące je idealnym wyborem dla osób aktywnych fizycznie. Szczególny nacisk położono na technologię otwartego dźwięku, która zapewnia pełne doznania muzyczne bez odcinania się od otoczenia – kluczowy aspekt zarówno dla biegaczy, jak i entuzjastów innych sportów. 

Istotną rolę w kampanii odgrywają osoby związane z marką długoterminowo: Tomasz Fornal oraz Marysia Jeleniewska. Marka angażuje zróżnicowane grono twórców, w tym sportowców, aby promować zdrowy styl życia wśród szerokiej grupy odbiorców.

– Huawei FreeArc totalnie robią robotę na treningu – dźwięk mocny, komfort i mogę być cały czas w kontakcie z otoczeniem. Do tego świetnie leżą i nie przeszkadzają nawet przy intensywnym bieganiu czy treningu siłowym. Idealne dla kogoś, kto żyje aktywnie – mówi Tomasz Fornal.

Centralnym punktem kampanii promocyjnej Huawei jest partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim. W ramach wydarzenia, marka zaprasza uczestników do wzięcia udziału w „Rytmicznej Rozgrzewce z Huawei”, która pomoże rozpocząć bieg we właściwym rytmie. Dodatkowo, w Strefie Huawei będzie można wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą słuchawki FreeArc, a każdy uczestnik biegu otrzyma specjalny voucher zniżkowy na zakup produktów marki Huawei.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowana jest komunikacja wspierająca premierową sprzedaż Huawei FreeArc przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – u operatorów sieci Play, T-Mobile, jak również w sklepach sieci Media Expert, Media Markt, Decathlon, RTV Euro AGD, x-kom i Komputronik. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która trwa do 13 kwietnia br. 

Dołącz do dyskusji: Siatkarz i influencerka reklamują nowe słuchawki Huawei

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl