Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus
Sześć firm i jedno konsorcjum zgłosiło się w odpowiedzi na ogłoszony przez Telewizję Polską dialog techniczny na planowanie i zakup mediów do planowanych kampanii reklamowych. Wśród nich jest pracujący dla nadawcy dom mediowy Maxus.
Rozmowami z Telewizją Polską na temat obsługi mediowej jej przyszłych kampanii reklamowych zainteresowane są następujące firmy: Mr. Target, Value Media, Mediacore, AMS, Blue Eyes Media i Maxus Polska oraz konsorcjum złożone z trzech agencji: Infinity Media, Codemedia i K2 Media.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Telewizji Polskiej zajmuje się dom mediowy Maxus.
Z każdą z firm nadawca spotka się oddzielnie. Celem rozmów z tymi firmami jest uzyskanie wiedzy przez TVP na temat różnych sposobów realizacji planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych publicznego nadawcy.
Telewizja Polska nie podaje, kiedy ogłosi przetarg na obsługę mediową.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus