Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej
Sieć telewizyjna Sky prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną odpowiedzialną za obsługę jej flagowej marki.
Przegląd ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego cztery agencje, które w ocenie nadawcy byłyby w stanie udźwignąć obsługę reklamową Sky i wesprzeć markę w Wielkiej Brytanii. Wśród nich są dotychczas pracujące dla firmy agencje WCRS i Brothers&Sisters. Nadawca zamierza też inwestować we własną wewnętrzną agencję kreatywną Sky Creative.
Przetarg prowadzony jest w kluczowym dla spółki momencie – o przejęcie telewizji Sky walczą Comcast i Disney. Rozstrzygnięcie przeglądu planowane jest na jesień br.
Sky jest największym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii. Roczne wydatki na reklamę szacowane są na 300 mln funtów.
W kwietniu nadawca skonsolidował obsługę mediową w całej Europie w Mediacomie (GroupM/WPP).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej