'Smart' będzie się ukazywać rzadziej
Magazyn shoppingowy Agory SA "Smart" od kwietnia br. będzie się ukazywał jako kwartalnik. Dotychczas pismo wydawane było w cyklu miesięcznym.
Jak informuje biuro prasowe Agory, zmiana częstotliwości ukazywania się "Smarta" związana jest ze m.in. ze zmniejszeniem liczby informacji o nowościach rynkowych, które stanowią zasadniczą zawartość tytułu. Wydawca podkreśla też, że latem ub.r. ukazało się połączone wydanie numerów lipcowego i sierpniowego "Smarta", które cieszyło się dużym zainteresowaniem czytelników, osiągając bardzo dobre wyniki sprzedaży (45 292 egz., najwięcej spośród wszystkich numerów w ub.r.)
Mimo zmiany cyklu wydawniczego magazynu na kwartalny, na stałym poziomie pozostaje cena pisma wynosząca 4,90 zł. Nie można mówić także o jakiejś stałej zmianie objętości i nakładu tytułu, bowiem te wielkości są ustalane indywidualnie w przypadku każdego numeru.
Średnia sprzedaż ogółem "Smarta" w 2008 roku wyniosła 33 591 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Smart' będzie się ukazywać rzadziej