SMG wygrywa przetarg Tauronu
Dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG) zajmie się obsługą mediową kampanii zaplanowanej przez należącą do Grupy Tauron spółkę Tauron Sprzedaż.
SMG zajmie się zakupem czasu antenowego do kampanii reklamowej pod hasłem „Serwisant z Taurona, nie z przypadku”. Dodatkowo będzie odpowiadać za zakup powierzchni reklamowej w regionalnej prasie codziennej.
Terminu startu kampanii, czasu jej trwania jak i szczegółów przetargu, w którym zwyciężył SMG przedstawiciele Taurona nie podają.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: SMG wygrywa przetarg Tauronu