Sphinx reklamuje Supermenu z piwem Okocim (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę Supermenu w restauracjach Sphinx. Akcję przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Vision Studio i Starcom.
Nowe reklamy Supermenu informują, że obecnie do każdego nowego dania można dokupić za złotówkę duże piwo Okocim. - Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji „Supermenu w restauracjach Sphinx”, okazało się nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Dlatego chcemy zachęcić jeszcze większą grupę klientów do spróbowania nowości w naszych restauracjach - opisuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki kontrolującej sieć Sphinx.
Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (w blisko 50 kanałach, m.in. TVN i stacji tematycznych z oferty Discovery, TVN i Atmediów) do 28 kwietnia, a potem od 6 do 12 maja. Ponadto obejmuje internet (mailingi, działania na Facebooku) oraz same restauracje Sphinx (plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, spot telewizyjny wyprodukowało Vision Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Sphinx reklamuje Supermenu z piwem Okocim (wideo)