Sportowe „Słowne potyczki” promują Scrabble (wideo)
Rozpoczęła się sportowa kampania „Słowne potyczki” promująca grę Scrabble. Akcję - prowadzoną we współpracy z siecią Empik - przygotowały i realizują agencje Momentum Worldwide i Weber Shandwick.
Prowadzona od 5 czerwca kampania „Słowne potyczki” jest skierowana przede wszystkim do młodych osób. Jej głównym elementem jest serwis slownepotyczki.pl, w którym gracze rywalizują na słowa, zakładają grupy wokół swoich ulubionych słów, zapraszają do nich znajomych i zabierają słowa innym grupom, by zbliżyć się do zwycięstwa. Tematycznie akcja jest utrzymana w sportowym duchu, związanym z trwającym Euro i zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi.
Partnerem kampanii jest sieć salonów Empik, w których informacje o zabawie od 13 do 26 czerwca będzie można uzyskać z nośników POS. Przebieg akcji będzie też można śledzić na facebookowych fanpage’ach Empiku i Scrabble oraz na YouTubie.
Ponadto 13 czerwca zwycięzcy pierwszej akcji specjalnej, pod hasłem „Regionalizmy” nagrali własny spot radiowy. Będzie on emitowany w Trójce, Czwórce, Tok FM, Roxy FM, Chilli Zet i rozgłośniach z sieci Antyradio.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Momentum Worldwide. Uzupełnieniem akcji będą działania public relations prowadzone przez agencję Weber Shandwick oraz cykl eventów zaplanowanych na początek lipca w nadmorskich kurortach, których realizacją także zajmie się Momentum Worldwide.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sportowe „Słowne potyczki” promują Scrabble (wideo)