Media grają w Scrabble dla WOŚP
Marka Scrabble wystartowała z akcją "Podaj Dalej", w której plansza przechodzi przez różne media. Pojawiła się już w Radiu Newonce, Kanale Sportowym oraz show Kuby Wojewódzkiego w TVN.
W ramach aktywacji Scrabble "Podaj dalej" plansza do odpisu przechodzi przez telewizję, radio, YouTube, Instagram, Tik Tok. Każdy z uczestników akcji po ułożeniu swojego słowa podpisuje się na planszy i podaje ją dalej.
Akcja Podaj Dalej zaczęła się w radiu, w audycji Drugie Śniadanie Newonce Radio. Następnie gra została przekazana do dziennikarzy Kanału Sportowego, gdzie swoje słowa dołożyli Robert Mazurek i Krzysztof Stanowski. Kolejnym etapem była telewizja i program Kuba Wojewódzki na antenie TVN. Podczas ostatniego odcinka w jesiennej ramówce plansza przeszła przez ręce prowadzącego i Majki Jeżowskiej.
Magnetyczna plansza, która została wyprodukowana specjalnie na potrzeby akcji, w styczniu zostanie wystawiona na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jedyny taki egzemplarz, z podpisami dziesięciu osób biorących udział w akcji, zasili konto fundacji Jurka Owsiaka. Dodatkowo do wylicytowania będzie wspólna gra w Scrabble z Cezarym Pazurą.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Media grają w Scrabble dla WOŚP