Scrabble w nowej odsłonie
Klasyczna planszowa gra słowna Scrabble, należąca do portfolio firmy Mattel, przeszła rebranding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna marki – logo, kolorystyka, projekt opakowania, planszy, woreczków i płytek z literami.

Jak podaje wydawca gry w komunikacie, "nowa szata graficzna to krok w stronę repozycjonowania Scrabble jako uniwersalnej gry, która może być rozrywką dla każdego".
Scrabble po rebrandingu
Nową odsłonę Scrabble wyróżnia przede wszystkim typografia i odświeżone kolory. Logotyp został uproszczony minimalistycznym, bezszeryfowym fontem. Zmianie uległa również kolorystyka – zielony z ciepłej, żółtej tonacji został zastąpiony zimniejszym odcieniem z niebieskiej gamy, a kolory wyróżniające pola premiowe na planszy zamienione na wyrazisty róż, granat, żółć i zieleń.



- Zmiana identyfikacji wizualnej to działanie w stronę przełamania stereotypu, że planszowe rozgrywki słowne są zarezerwowane dla purystów językowych. Lekka i bardziej aktualna szata graficzna wpisuje się w trendy i jest skierowana dla wszystkich grup wiekowych. Scrabble to uniwersalna, familijna gra łącząca pokolenia, kultury i światy – komentuje Karolina Domańska, associate brand manager w Mattel Poland.
Rebranding obejmie działania z obszaru digital i influencer marketingu – za ich przygotowanie i realizację odpowiada butikowa agencja kreatywna Coollective.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Scrabble w nowej odsłonie