Spotify z nowym, ciemnym interfejsem (wideo)
Aplikacja Spotify doczekała się największej od momentu startu usługi zmiany interfejsu. Teraz wszystkie wersje programu będą utrzymane w ciemnej kolorystyce.
Nowa wersja interfejsu jest utrzymana w ciemnej kolorystyce. Twórcy zrezygnowali z gradientów oraz wypukłych elementów, uciekając się do popularnej w ostatnim czasie stylistyki flat. Zmieniono typografię oraz zastosowano bardziej zaokrąglone guziki i całkowicie okrągłe awatary. Charakterystyczną cechą nowego interfejsu jest też większy rozmiar przycisków, a także wszystkich pozostałych elementów nawigacji, co ma najwyraźniej przystosować całość do obsługi za pomocą ekranów dotykowych.
Wraz z nowym interfejsem aplikacje Spotify zostały rozbudowane o nowe funkcje. Pierwszą z nich jest „Your Music”, czyli odmieniony sposób zarządzania biblioteką utworów. Ma on zastąpić system gwiazdek i ułatwić użytkownikom nawigowanie między ulubionymi albumami oraz artystami.
Drugą z nowości stanowi ulepszony mechanizm przeglądania proponowanych utworów. Od teraz wykorzystuje on technologie przejęte przez Spotify wraz z firmą The Echo Nest (przeczytaj o tym więcej). Propozycje dostosowują się zatem nie tylko do gustu muzycznego odbiorcy, ale również czasu. Algorytm ma funkcjonować inaczej w zależności od dnia tygodnia oraz aktualnej godziny.

Zmiany dotkną wszystkie wersje aplikacji Spotify - zarówno desktopową, mobilne (Android, iOS), jak i przeglądarkową. Mają one być sukcesywnie aktywowane kolejnym grupom użytkowników.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Spotify z nowym, ciemnym interfejsem (wideo)