SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka

Firma E.Wedel startuje z kampanią "Spróbuj po zmrożeniu", zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym razem w chłodnej, odświeżającej formie. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania potrwa do września i ma szerokozasięgowy charakter – obejmuje działania w telewizji, outdoorze, digitalu, mediach społecznościowych oraz promocję z udziałem influencerów. 

Ogólnopolska aktywacja będzie wspierana przez strumienie komunikacji, dopasowane do różnych grup odbiorców, w tym również do generacji Z.

– Wiemy, że latem konsumenci poszukując słodkiej przekąski na lato skupiają się na tych lekkich i dających ukojenie w upalne dni. Zmrożone Ptasie Mleczko to oblana chrupiącą czekoladą odpowiedź na te potrzeby i przepyszny deser, który można przechowywać w domowej zamrażarce i dozować wedle uznania – mówi Urszula Czajka, Brand Manager w firmie Wedel. – Letnia kampania to dla nas okazja, by pokazać kultowy produkt w zupełnie nowej odsłonie i zachęcić do eksperymentowania ze smakiem i formą. Jak widać, nawet klasyk znany od wielu lat może pozytywnie zaskoczyć nas formą – dodaje.

Projekt opakowań przygotowała agencja Well-Rounded Design. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Publicis Warsaw, a produkcją spotu – w reżyserii Marcina Dubińca oraz Jakuba Hajduka – zajęły się Papaya Films, Bites Studio, Televisor Studio oraz Głośno Studio. 

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Polska, działania w mediach społecznościowych prowadzi Generation9, a za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: "Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Nie, dziękuje. Przestałem kupować już dawno temu, gdy zmniejszyli wage, gdy downsizing jeszcze nie był taki modny tak jak teraz. Kupując produkt sprawdzaj wage, skład.
0 0
odpowiedź