"Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka
Firma E.Wedel startuje z kampanią "Spróbuj po zmrożeniu", zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym razem w chłodnej, odświeżającej formie.

Kampania potrwa do września i ma szerokozasięgowy charakter – obejmuje działania w telewizji, outdoorze, digitalu, mediach społecznościowych oraz promocję z udziałem influencerów.
Ogólnopolska aktywacja będzie wspierana przez strumienie komunikacji, dopasowane do różnych grup odbiorców, w tym również do generacji Z.
– Wiemy, że latem konsumenci poszukując słodkiej przekąski na lato skupiają się na tych lekkich i dających ukojenie w upalne dni. Zmrożone Ptasie Mleczko to oblana chrupiącą czekoladą odpowiedź na te potrzeby i przepyszny deser, który można przechowywać w domowej zamrażarce i dozować wedle uznania – mówi Urszula Czajka, Brand Manager w firmie Wedel. – Letnia kampania to dla nas okazja, by pokazać kultowy produkt w zupełnie nowej odsłonie i zachęcić do eksperymentowania ze smakiem i formą. Jak widać, nawet klasyk znany od wielu lat może pozytywnie zaskoczyć nas formą – dodaje.
Projekt opakowań przygotowała agencja Well-Rounded Design. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Publicis Warsaw, a produkcją spotu – w reżyserii Marcina Dubińca oraz Jakuba Hajduka – zajęły się Papaya Films, Bites Studio, Televisor Studio oraz Głośno Studio.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Polska, działania w mediach społecznościowych prowadzi Generation9, a za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: "Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka