SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka

Firma E.Wedel startuje z kampanią "Spróbuj po zmrożeniu", zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym razem w chłodnej, odświeżającej formie. 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Kampania potrwa do września i ma szerokozasięgowy charakter – obejmuje działania w telewizji, outdoorze, digitalu, mediach społecznościowych oraz promocję z udziałem influencerów. 

Ogólnopolska aktywacja będzie wspierana przez strumienie komunikacji, dopasowane do różnych grup odbiorców, w tym również do generacji Z.

– Wiemy, że latem konsumenci poszukując słodkiej przekąski na lato skupiają się na tych lekkich i dających ukojenie w upalne dni. Zmrożone Ptasie Mleczko to oblana chrupiącą czekoladą odpowiedź na te potrzeby i przepyszny deser, który można przechowywać w domowej zamrażarce i dozować wedle uznania – mówi Urszula Czajka, Brand Manager w firmie Wedel. – Letnia kampania to dla nas okazja, by pokazać kultowy produkt w zupełnie nowej odsłonie i zachęcić do eksperymentowania ze smakiem i formą. Jak widać, nawet klasyk znany od wielu lat może pozytywnie zaskoczyć nas formą – dodaje.

Projekt opakowań przygotowała agencja Well-Rounded Design. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Publicis Warsaw, a produkcją spotu – w reżyserii Marcina Dubińca oraz Jakuba Hajduka – zajęły się Papaya Films, Bites Studio, Televisor Studio oraz Głośno Studio. 

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Polska, działania w mediach społecznościowych prowadzi Generation9, a za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: "Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Nie, dziękuje. Przestałem kupować już dawno temu, gdy zmniejszyli wage, gdy downsizing jeszcze nie był taki modny tak jak teraz. Kupując produkt sprawdzaj wage, skład.
odpowiedź
User
mike
Waga oczywiście dalej okrojona "dla dobra klientów" jak to argumentują korpomatoły?
odpowiedź