„Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół
W listopadzie 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2019 roku wyniosła 97 351 egz. W porównaniu do listopada 2018 roku była ona niższa o 17,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 7,28 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 61 907 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca drugiego. Jego średni wynik wyniósł 56 802 egz., po spadku o 19,85 proc.
Czwarty był „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 21,41 proc. do 29 867 egz.

W listopadzie 2019 roku w porównaniu do października 2019 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 0,87 proc.
Największy spadek, wynoszący 26,27 proc., odnotowała w tym ujęciu „Gala” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w listopadzie. „Flesz” o 21 proc. w dół